STYLING ADVICE:選擇困難症既煩惱!

尋日我既好姊妹突然買野時,問我比 D STYLING既TIPS佢。其實真係好難,我覺得嗰個STYLE啱佢D,但佢其實自己心入面已經有佢鍾意既款。(有時女仔們就係提出問題,想其他人認同,求個心安~)

如果真係要我比D 意見,我會用我自己由細到大既做法:堅持自我。

其實由細到大,我都鍾意自己一個人SHOPPING。我絕對唔係孤獨精 XD 但係我永遠都發現每次同BFFs 行街會買咗D唔係自己既STYLE 同 諗法既衫,同會越黎越似我D FD HAHA。我當然有繼續同FD行街,繼續會買D 同佢地相類似既款 XD,但如果我真係已經知道想買咩既,我就會自己一丁友去買 ^^⋯

話說有一次,我同成班FD 行街街時,睇中咗一件衫。個個都話唔好睇,但最後我實在主意以決,所以都人係買咗返去。點知,TURN OUT 我MIX&MATCH 完後,個個都話好我既STYLE!好靚 =P

SEE 有時緊持自我,唔好隨波逐流,先可以創造到自己既別樹一格,咁先係你自己黎!出街先唔會比人認錯阿邊個邊個 ;)

當然仲有個要決係,你想創造自己獨特靚靜既STYLE,而非獨特怪異既。就下多D苦工,多D留意街靚人既著法,多留意電視,雜誌。慢慢你既眼光就會練成架啦!

H2bwUSjxMU

photos from greta_moe/PATRICK (@we<3it)
發表迴響

