我既新 sensation statement- crabtree evelyn

我發現睇咁耐FASHION&BEAUTY BLOG,好多人都會將FOCUS放喺衫褲鞋襪、護膚保養品咁。但其實想真正令自己STAND OUT既,可以先試試揾自己既FASHION SCENT出黎。

唔知大家有冇發現喺冬天,個個都著住大褸,包到實時,其實好難將自己同其他人突出(可以試試加重少少ACCESSORIES)。但今日的我想講既係揀一隻屬於自己既香水,你既專屬氣質,無論幾大既褸都擋唔走。

宜家既香水,成日都夾雜住好多隻不同類型既香味。如果好似我老公咁,唔太鍾意香水味既,就最好揀D 得一隻主味既香水。冬天試下揀下清甜,但又較持久既,好似:玫瑰、香草、琥珀、檀香木等等。

20160110_114052-01

我呢排既新歡就係 CRABTREE&EVELYN 既 EVELYN ROSE。其實我點解突然會試買,係因為諗起大家都係鍾意佢隻味,又抵又好用,先咁多人幫襯佢。如果你地都鍾意用佢既ROSE 系列,咁就不妨試用一下佢既香水。呢隻EVELYN ROSE係佢既SIGNATURE SCENT,甜甜地、清清地、又有氣質既,有茉莉、紫羅蘭、等等既點綴。令妳成為好似佢形容咁既優雅女生 😉 但我唔建議妳地用佢既淡香水,我試過,佢只可LAST 幾個鐘。同埋佢溝得有少少假,無呢隻咁TRUE!

20160110_113941-01

襯佢呢排仲做緊PROMOTION,75折~*大家就快D 去買黎試試。呢隻係佢唯一一隻非淡香水。我噴3下到,就LAST到成8個鐘以上,非常抵用 ^^

你地又試過邊隻好ROSY既香水,又唔會太濃,正正常常咁?(易比老公同男友接受既~)Leave your comment in below ;);)

發表迴響

