婚禮統籌之-DO OR NOT TO DO?!

等我比多少少BACKGROUND大家先,等你地認識我多D。我其實一直都係幫忙做EVENT PLANNING既,但因一個機緣巧合下,我就加入咗WEDDING PLANNING啦一行。

好多人都覺得我未做過,一定做唔到呢個咁大型既WEDDING。我係一個唔可以比人睇死既人,你越覺得我唔得,我就越要做得好。但我唔係一個PROFESSIONAL 既,每個ITEM只好更用心,盡量去聽CLIENT既諗法,多做一DD RESEARCH。將自己放入個新娘既想法到,FULFIL佢既要求,加入一D 之前既 EVENT PLANNING睇法,再加自己既一D想法。同埋,最好既係我都結咗婚無耐,我又係鍾意咩都親力親為,自己由頭搞到落尾,所以好清楚每個WEDDING 既細節係點。TURN OUT,大部份我聽返黎既FEEDBACK 都係話個婚禮好靚⋯⋯成個RUNDOWN 都好SMOOTH。

我開呢個BLOG 其實除咗想分享一下自己既生命,喺一般人覺得香港人只顧工作,無咩咁特別既有趣野做時。用我少少既小朋友睇法,令大家既生命可以喺我既小小睇法下,加多一DD色彩。

另外,就係我成日都覺得一個WEDDING,喺不同既BLOG到見到個個剛訂婚既女仔們,喺到好迷茫咁ORGANIZE自己既WEDDING。唔知大家有冇同感呢 🙂 我想講:

自己既WEDDING係可以自己一手一腳咁籌備的!!!

TRUST ME,我喺度會一步步咁分享下應該點簡單又輕鬆咁準備 ;);)

image

from we<3it juhh

發表迴響

