Lifestyle – 健康生活篇

宜家已經到咗一月啦 ^V^ 2015年成日都都聽到有人講話要健康⋯ 食得健康⋯ 多做運動⋯ 早D訓⋯⋯ 真係周圍都會接觸到呢D NEWS。我都想喺到做一個少少CHALLENGE:EVERYDAY FITNESS CHALLENGE。我比 3 個CHALLENGE大家先:

  1. 7 minute workout
  2. 就算做唔到以上既 7 minute workout,都做D 拉筋動作。
  3. 如果以上都做唔到,其實都可以每日行夠 10,000 步,都可以達至維持健康運動量既效果。

16-01-16-22-55-20-703_deco

仲有呢件衫我買咗都成年,但用都未用過 >< 唔係我成年都無做運動,其實係無做好多,所以用著極都係嗰2件 XD

另外,上年我老公買咗個健康手帶比我,想我更健康。認真JAWBONE 真係比咗好多ADVICE 我,令我更有心思花喺自己健康到。遲D 做個小小REVIEW比大家先 =)

16-01-16-22-51-12-492_deco

希望我可以比到小小IDEA 大家 ^^!Please comment below and let me know 你地做開咩運動,有咩方法維持健康體魄 ^^~

HAPPY NEW YEAR EVERYONE ~

發表迴響

